CímSzerzőOldalszámKieg.adatokMegjegyzésTárgyszavak
I. rész. Az intelligencia mérésének problémái felnőtteknél11-72. p.
I. fejezet. Az intelligencia-fogalom lényege és a Wechsler-teszt11-21. p.
II. fejezet. A felnőttek vizsgálatára szerkesztett intelligencia-teszt szükségessége22-27. p.
III. fejezet. Az IQ régi és új számítása és jelentése28-41. p.
IV. fejezet. Az intelligencia-mérés számszerű eredményeinek jelentése: az intelligencia osztályozása42-54. p.
V. fejezet. Az értelmi fogyatékosság jelentése és a pszichometria55-61. p.
VI. fejezet. A standardizáláshoz összeállított minta bemutatása62-72. p.
II. rész. Az intelligencia mérése felnőtteknél73-173. p.
VII. fejezet. A Wechsler-féle intelligencia-teszt (MAWI ) magyar felnőtt változatának ismertetése75-96. p.
VIII. fejezet. A részfeladatok kiválasztásának általános szempontjai és indokolásuk97-119. p.
IX. fejezet. A standardizálás részeredményei120-132. p.
X. fejezet. Az intelligencia és az életkor összefüggése133-150. p.
XI. fejezet. A vizsgálat alkalmazása az egyén intelligencia-fokának mennyiségi meghatározása és intelligenciájának minőségi elemzésére151-159. p.
XII. fejezet. A teszt klinikai és diagnosztikus sajátosságai160-168. p.
XIII. fejezet. A szókincs-próba ismertetése169-173. p.
III. rész. Az intelligencia mérése gyermekeknél217-301. p.
A Wechsler-féle intelligencia-teszt gyermekváltozata (WGy )V. Binét Ágnes, Mérei Ferenc, Szegedi Márton221-258. p.
Tapasztalatok a Wechsler-féle intelligencia-teszt gyermekváltozatárólN. Somogyi Tóth Zsuzsa259-277. p.
A Wechsler-féle intelligencia-teszt gyermekváltozatának (HAWIK ) hazai alkalmazása értelmi fogyatékos gyermekekenSzalay Györgyné278-291. p.
A Wechsler-féle intelligencia-teszt gyermekváltozatának értelmezéseV. Binét Ágnes292-301. p.