Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|---|---|---|---|---|
A reformpedagógia fogalma, kialakulása és fejlődése | 10-21 p. | ||||
Montessori-padagógia | 22-32 p. | ||||
A Waldorf-padagógia | 33-49 p. | ||||
Gyógyító nevelés | 50-52 p. | ||||
Freinet iskolája | 55-62 p. | ||||
A Jena-plan | 63-69 p. | ||||
Lépésről-lépésre (Step-by-step ) program | 70-80 p. | ||||
Winkler Márta iskolája | 81-82 p. | ||||
Summerhill-iskola | 83-84 p. | ||||
Személyközpontú iskolák | 84-86 p. | ||||
Tandarica óvoda | 86-87 p. | ||||
Alternatív iskolák Magyarországon | 87-88 p. | ||||
A padagógusi kompetenciák fejlesztése reform- és alternatív pedagógiai módszerek segítségével | 89-123 p. | ||||
Pedagógiai képességek, gyakorlati készségek | 95-123 p. |